مقالات آموزشی مکانیک

مقالات آموزشی مکانیک

مقالات آموزشی مکانیک

مقالات آموزشی مکانیک

جدید ترین سیستم قطعات الکتریکی خودرو

    بررسی سیستم های الکترونیکی خودرو - شبکه تحلیلگران تکنولوژی ...
    itan.ir/10826‎Translate this page
    Jul 29, 2012 - این در حالی است که علی رغم اهمیت و جایگاهی که الکترونیک خودرو می تواند در توسعه ... این مساله بیانگر وجود یک بازار بزرگ در حوزه تجهیزات و قطعات خودرو در کشور بوده ... رشته مهندسی برق با جذب بخش قابل توجهی از نخبه ترین اقشار دانشگاهی .... این سیستم تبدیل به سیستمی فراگیر در خودروهای نسل جدید خواهد شد.
    مبانی برق - بررسی سیستم های الکترونیکی خودروهای جدید ‏(ECU)
    www.mabanibarghmiri.blogfa.com/post-4.aspx‎Translate this page
    این مقاله در مورد سیستم های الکترونیکی موجود در خودرو های جدید است، اگرچه از زمان ... در این مدار، پردازنده به همراه صدها قطعه ی الکترونیکی دیگر بر روی یک برد چند لایه ... انژکتوری بنزینی) بعد از سیستم های کاربراتوری جدیدترین سیستمها سیستم ...
    خودرو
    www.gerdavari.com/‎Translate this page
    A8 L، تلفیق هنر و فناوری در محصول جدید آئودی · اطلاعات خودرو روی ... جالب ترین تصاویر خودرو .... تراشه الکترونیکی درون چرخ یکی از قطعات اصلی سیستم می باشد .
    karimzadeh88 - سیستم کنترل الکترونیکی پایداری خودرو
    www.karimzadeh88.blogfa.com/.../سیستم-کنترل-ال...‎Translate this page
    جدیدترین سیستم حفاظتی خودرو است و از سال 2002 میلادی بر روی 27% از وسایل ... و عرضی وارده به خودرو میشود سیستم پایداری الکترونیکی یا همون ای اس پی بوش. .... عمل فوق از وارد آوردن فشار زیاد بر روی چرخ دنده ها و قطعات متحرک جلوگیری می کند.
    سایت تخصصی مکانیک خودرو
    khodroha.com/‎Translate this page
    تازه ترین محصول دوج ... سیستم و قطعات تانک ... کنترل الکترونیکی با ECU .... آموزش آشنایی با قطعات سیستم کولر خودروها شامل : کمپرسور - کندانسور - کپسول ... و جزوات آموزشی جدید در مورد : نقشه های الکترویکی 206 - 405 - سمند - پیکان و آردی و ...
    سایت تحلیلی خبری دنیای خودرو
    www.donyayekhodro.com/‎Translate this page
    اخبارخودرو ، خبر خودرو ، سایپا،ایران خودرو،جدیدترین اخبار خودرو ایران و جهان. ... ویژگی‌های سیستم کمک راننده‌ی جدید مینی کوپر ۲۰۱۴. دنیای خودرو ویژگی‌های سیستم کمک ... بیاموزید چگونه خودرو های الکتریکی و هیبرید خودشان تولید انرژی الکتریکی می کنند. سیستم های .... خودرو اصفهان · قطعات یدکی را از فروشگاههای مجاز تهیه نمایید.
    مقایسه مدل‌های مختلف سمند/ سورن ELX؛ ایمن ترین مدل برند سمند
    danakhabar.com/.../news/.../مقایسه-مدل‌های-مختلف-سمن...‎Translate this page
    Nov 10, 2013 - در طراحی داشبورد و قطعات و تجهیزات تشکیل دهنده آن نیز ایران خودرو از روشی جدید در سورن استفاده کرده که هم هزینه ... سیستم برقی خودرو در سورن ELX به صورت یک پارچه تحت نام JUNCTION BOX در مجموعه پیش ... پاشش الکترونیکی چند نقطه ای .... معرفی جدیدترین خودرو ساخت ایتالیا/ مازراتی گیبلی S Q4 مدل 2014.
    انواع سیستم های ترمز ( ABS و EBD) و پایداری خودرو ESP
    hamzeh86rostami.blogfa.com/.../انواع-سیستم-های-ترم...‎Translate this page
    ترمزهای Abs در بیان ساده دستگاهی الکترونیکی هستند که در هنگام ترمزگیری باکنترل .... جدیدترین سیستم حفاظتی خودرو است و از سال 2002 میلادی بر روی 27% از .... عمل فوق از وارد آوردن فشار زیاد بر روی چرخ دنده ها و قطعات متحرک جلوگیری می کند.
    سیستم برق خودرو های جدید - eforosh.com
    www.eforosh.com/search/1285117‎Translate this page
    سیستم برق خودرو های جدید,Eforosh , ایفروش. ... های ارایه دهنده کارشناسی ارشد برق · جدید ترین سیستم قطعات الکتریکی خودرو · دانلود جدید تکنو برای سیستم خودرو ...
    وب سایت تخصصی سخت افزار
    www.sakhtafzarmag.com/‎Translate this page
    یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب IT به زبان فارسی در دنیای وب ... بسیاری از کسانی که قصد دارند یک سیستم جدید و قدرتم.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.